معرفی بازی: بهترین بازی ها و کنسول های پاییز 2014

 

url

بی شک بازی ها یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها محسوب می شوند. تنوع بازی ها و تنوع کنسول ها حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. تمام سلیقه ها پوشش داده شده و به اصطلاح “سر کسی بی کلاه نمانده است”. حال در فصل پاییز هستیم و می خواهیم بهترین بازی ها و کنسول ها را برای شما معرفی کنیم. با ترنجی همراه باشید و لذت ببرید.

Borderlands: The Pre-Sequel

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، PC

تاریخ عرضه : 14 اکتبر

قطعا با بازی Borderlands آشنایی دارید؟ یکی از پرطرف دار ترین بازی هایی که تا به حال عرضه شده است. این نسخه از این بازی را می توان نسخه ای بین Borderlands 1 و Borderlands 2 دانست. بر خلاف دیگر سازندگان که دارند کنسول های نسل هفتمی را کنار میگذارند، گویا سازندگان این بازی به این نسل بهای بیشتری داده اند. اما با این حال شایعاتی مبنی عرضه ی این بازی برای PS4 و Xbox One است.

Borderlands-The-Pre-Sequel-trailer-shows-Handsome-Jacks-hired-guns-17-1024x576

Dragon Age Inquisition

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، PS4، PS3، PC

تاریخ عرضه : 18 نوامبر

یکی از بهترین و جالب ترین بازی های سبک نقش آفرینی پیش روی شماست. Dragon Age Inquisition یک بازی هیجان انگیز از سوی BioWare و EA می باشد. این بازی را می توان پایانی بر بازی های Dragon Age : Origins و Dragon Age II دانست. تجربه ی این بازی، تجربه ی بسیار خوبیست زیرا هر گاه که پای EA و BioWare در کار باشد قطعا بدانید که با یکی از بهترین بازی ها مواجح هستید.

sep_23_-_keyart_inquisitormf_v3

Destiny

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، PS4، PS3

تاریخ عرضه : 9 سپتامبر

یکی از شاهکارهای امسال بازی Destiny است. این بازی که تا این لحظه رکوردهای بسیاری را رقم زده یکی از پرهزینه ترین بازی های سال بوده و همچنین می توان آن را یک بازی کنسولی نیز دانست. ولی دارندگان PC تا این لحظه طعم این بازی را نچشیده اند. اگر شما بازی های آینده نگرانه را دوست ندارید احتمالا این بازی دید شما را تغییر خواهد داد.

Destiny

Far Cry 4

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، PS4، PS3، PC

تاریخ عرضه : 18 نوامبر

Far Cry 3 را میتوان یکی از شاهکار های یوبی سافت دانست که تا کنون نظیر آن را پیدا نکرده ایم اما گویا دارد این اتفاق روی می دهد. Far Cry 4 نسخه ی بعدی این بازی است که با داستانی جدید و طراحی گرافیکی بسیار بهتر و با کیفیت تر در خانه ی شما را میزند فقط مواظب باشید در خانه را باز نکنید زیرا ممکن از با بهبود هایی که در هوش مصنوعی این بازی روی داده است به آن اعتیاد پیدا کنید.

far cry4

LittleBigPlanet 3

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : PS3، PS4

تاریخ عرضه : 18 نوامبر

همه راحتی را دوست دارند. LittleBigPlanet 3 نسبتا جالب اما تا جدی جنبه ی کودکانه دارد که با این حال طرفداران بسیاری دارد. قرار شده است که کاراکتر های جدید به این نسخه از بازی اضافه شود.

LBP3_boxart_07.2

Super Smash Bros. 3DS

قیمت : 40 دلار

پلتفرم : 3DS

تاریخ عرضه : 3 اکتبر

درست است که از نظر تعداد بازی کنسول های نیتدو در مقام پایین تری قرار دارند اما با این تعداد کم بازی هایی برای نیتدو عرضه می شود که بسیار جذاب اند. super smash boy یکی از این بازی هاست که سبک ئجنگ جویانه دارد و بر روی کنسول همراه این شرکت در دسترس است.

super-smash-bros-3ds-release-date

Middle Earth: Shadow of Mordor

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، PS4، PS3، PC

تاریخ عرضه : 30 سپتامبر

بازی های سبک جنگی کهن به تازگی جان گرفته اند و آن ها را با افسانه ها ترکیب می کنند Middle Earth: Shadow of Mordor یکی از این بازی هاست که این طور که به چشم می خورد طرفداران بسیاری خواهد داشت.

Making-of-Middle-Earth-Shadow-of-Mordor-1

Assassin’s Creed Unity

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان، PS4، PC

تاریخ عرضه : 11 نوامبر

سری بازی های اساسینز را می توان نمونه ی کامل یک کتاب تاریخ دانست. یوبی سافت آن چنان زیبا حقایق را به چالش می کشاند که لذت بازی کردن این بازی ها را به خواندن کتاب تاریختان ترجیح می دهید. این نسخه از این بازی یعنی Unity در 11 نوامبر در دسترس کنسول های نسل هشتمی و PC قرار خواهد گرفت

assassins-creed-unity

The Evil Within

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، PS4، PS3، PC

تاریخ عرضه : 14 اکتبر

با The Evil Within ترس را احساس کنید. اثری از سازندگان Resident Evil . ترس را با این بازی می توان از دریچه ای دیگر احساس کرد. اگر شما طرفدار این سبک بازی ها هستید پیشنهاد میکنم این بازی را حتما امتحان کنید.

evil

Sunset Overdrive

قیمت : 60 دلار

پلتفرم : ایکس باکس وان

تاریخ عرضه : 18 اکتبر

یکی از بازی هایی که اختاصی برای ایکس باکس عرضه می شود Sunset Overdrive است که با جلوه های فانتزی و گیمپلی که دارد طرفداران زیادی دارد.

sunset

PlayStation 4

قیمت : 400

دلار سونی در هر چیزی اشتباه کرده باشد، کنسول ساختنش حرف ندارد. علاوه بر زیبایی کنسول های سونی را می توان غول های سخت افزاری دانست که از پس همه ی بازی بر می آیند و در این میان رقابت سر سختی با ایکس باکس وان دارند.

PlayStation 4-623-80

PlayStation TV

قیمت : 60 دلار

اگر یک وسیله ی کوچک برای کنترل PS4، PlayStation Now، برنامه ها، ویژگی های PS Vita و… می خواهید، PlayStation TV اینجاست. بهتر از این ها این است که با دوال شاک 3 و 4 نیز کار می کند.

pstv-imageblock-hand-02-450-us-29may14

Xbox One

قیمت : 400-500 دلار

یکی از بهترین محصولات مایکروسافت ایکس باکس وان است. با این که خیلی ها این محول را یک گام عقب تر از PS4 میدانند ما آن را یکی از بهترین محولات ساخته شده تا کنون می دانیم. مایکروسافت علاوه بر پشتیبانی و … خوبی که بر روی این محصول دارد، ویژگی های بسیاری نیز به آن اضافه کرده که یکی از مهم ترین آن ها کینکت است که در این نسخه آنقدر قوی شده است که می تواند حرکت 4 انگشت شما را نیز تشخیص دهد. علاوه بر این همیشه گوش به فرمان است که به دستورات شما عمل کند؛ کمی نگران کننده شد نه؟! شما می توانید ایکس باکس وان را همراه یا بدون کینکت خریداری کنید.

 xbox1

 

 



درج آگهی رایگان - پورتال تبلیغاتی 9رنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: